Pagina's

Festival Fashion


NL: Yes! Eindelijk begint het festivalseizoen weer op gang te komen. Ik keek er echt naar uit. Het is altijd leuk om inspiratie te halen uit de kledingstijl van mensen op de festivalweide. Ik hou ook echt van die luchtige kleding, alle vrolijke hoeden, bloemetjes in je haren, en natuurlijk de muziek! Daarom deel ik vandaag met jullie enkele inspiratieplaatjes van zo'n festivals. Wat vind jij zo leuk aan festivals?

EN: Yes! The festival season is finally started again! I was really looking forward to it. It's always nice to get inspired by the dress style of people on festivals. I also love the airy clothes, all cheerful hats, flowers in your hair, and of course the music! So toay i'm sharing some inspiration images with you of such festivals.What do you like about festivals?

Bron: alle foto's zijn van Pinterest, je kan ze hier vind in een van mijn borden :)

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd zo leuk om de outfits te zien op festivals, je kan letterlijk alles dragen zonder dat je raar word aangekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Festivals zijn leuk! Ik vind die typische festival kleding super tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De festival look vind ik ook erg leuk, vooral al die sieraden en mooie gevlochten haren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aahh vind het er allemaal zo leuk uit zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er allemaal superleuk uit, het geeft zo'n heerlijk zomerse vibe! :D

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne inspiratie. Festival looks zijn altijd erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!